PÉNZÜGYI TRANZAKCIÓS (EGYEZTETŐ) RENDSZEREK

Corona Investigation

A Corona Investigations a Corona termékcsalád integrált reklamációs modulja, melynek segítségével az egyeztetési eljárás során beazonosított kivételek kezelésének automatizálását valósíthatjuk meg. 

Az alkalmazás a bankban alkalmazott különböző reklamációs típusok által megkívánt munkafolyamatokat követi; lehetővé téve az eljárás teljes automatizálását, valamint - amennyiben erre szükség van - a felhasználói beavatkozást. 
A reklamációs ügy munkafolyamata
  1. Egy kivizsgálást igénylő tranzakció beazonosításakor egy reklamációs ügy automatikusan megnyitásra kerül: 
  2. Az alkalmazás a reklamációs ügyre vonatkozóan az első kimenő üzenetet (pl. partnerbank vagy társosztály felé) azonnal előállítja, melyhez a felhasználók által definiált üzenetmintákat használja. 
  3. Az előállított üzenetek a jóváhagyások után azonnal kiküldésre kerülnek.
  4. A Corona Investigations a reklamációs üzenetek különböző útvonalakon való kiküldését támogatja: SWIFT, e-mail, fax and telex.
  5. A kimenő és bejövő üzenetek automatikusan csatolódnak a kapcsolódó reklamációs ügyhöz.
  6. Az alkalmazás a reklamációs ügyeket a felhasználók által meghatározott feltételek teljesülése esetén automatikusan lezárja.
  7. A reklamációs ügyekről teljes körű történeti bejegyzés készül, ahol az ügyhöz kapcsolódó üzenetváltások időrendbeli sorszámozása lényegesen megkönnyíti a reklamációs folyamat lépéseinek nyomon követését és visszakeresését. 
A Corona Investigations alkalmazás könnyen beilleszthető a meglévő banki környezetbe és integrált megoldásként tökéletes kiegészítője a Corona termékcsalád egyeztető rendszereinek (pl. Corona Cash, Confirmations, Securities, Cards). Segítségével biztosítható, hogy a rendszerek által felfedezett problémás ügyletek kivizsgálásának folyamata már a felfedezés pillanatában, akár teljesen automatikusan megkezdődhessen, ezzel is növelve a reklamációs eljárások hatékonyságát.